Yeni nesil teknoloji çözüm ve hizmetleri sunarak

şirketleri dijital öncelikli kuruluşlara dönüştürüyoruz.


1988’den bu yana 32bit, sahip olduğu deneyim ve uzmanlıklarla, müşterilerinin dijital yolculuklarına yön verir. 32bit’in ürün ve hizmetleri, 25’ten fazla ülkede müşterilerin tercihidir.
32bit, iki dikeyde çözüm ve hizmetler sunar: fintech ve dijital dönüşüm.


32bit markalı fintech çözümleri, gerçek zamanlı piyasa verilerini, alım-satım işlemleri ve anlaşma verilerini hedef sistemlere kusursuz entegre ederek hazine ve risk yönetimi operasyonlarını optimize eder. 32bit markalı fintech çözümleri, back-office uygulamalarının verimliliğini arttırır ve süreçleri otomasyona alırken, denetim ve mevzuata uygunluk için görüntüleme ve raporlama imkanı sağlar.


32bit finans, sigorta, üretim, ulaşım ve lojistik dahil olmak üzere, farklı sektörler için yeni nesil dijital dönüşüm çözümleri ve hizmetleri sunar. 32bit, müşterilerini dijital dünyaya adapte etmek ve hiperotomasyon yolculuklarında müşterilerine yardımcı olmak için AI ve ML‘in gücünü BPM, RPA, görüntü işleme ve gelişen teknolojilerle birleştirir.


32bit, IBM, Bloomberg, FIS ve Automation Anywhere gibi önde gelen küresel teknoloji sağlayıcılarıyla iş ortaklıkları kurmuştur. Alanında en iyi sağlayıcılarla ortaklık yapan 32bit, müşterilerine geniş bir ürün, hizmet ve çözüm yelpazesi sunar.

32bit‘in genç ve dinamik ekibi, 2009 yılından bu yana TÜBİTAK Teknoloji Serbest Bölgesi‘nde faaliyet göstermektedir. 32bit, kalite bilinci ve yaratıcı zihniyeti ile global bir Ar-Ge kuruluşu olma yolunda ilerlemektedir.


Hedeflerimiz

Temel hedefimiz teknoloji ortağınız olarak sizi dinleyip, ihtiyaçlarınızı anlamak ve bilgisayar teknolojilerinin avantajlarını kullanımınıza sunarak sizlerin kendi uzmanlık alanlarınıza odaklanıp başarılı olabilmenizi sağlamaktır.

  • Müşterilerimizi teknolojiden daha çok yararlandırmak ve iş süreçlerini elektronik ortama taşımak
  • Müşterilerimiz ile kısa süreli değil güvene dayalı, kalıcı ve uzun süreli iş ilişkileri kurmak
  • Ürün ve Hizmetlerimizi güvenilirlik ve profesyonellik çerçevesinde kıyaslanabilir maliyetlerle sağlamak
  • Çözümlerimizde markaya değil, müşteri ihtiyaçlarına odaklanmak